Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie dziwie się, że na pomarańczowym czy żółtym jeżdżą po Kunickiego, skoro ruszając na zielonym z Nowym Światem piąty samochód w kolejce już na Pawiej jest złapany na czerwonym!!!! Co za baran te światła ustawiał !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zgadzam się że Kunickiego to szajs i wku***ająca ulica!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W całej europie, na całym świecie poszerza się ulice jak tylko się da, a u nas się zwęża... Parodia z tym kunickiego. Ale, że Heniek miał firmę zajmującą się modernizacją drug, to Kazik będąc na stołku dał Heńkowi zarobić. Czego nie robi się dla przyjaciół... SIMPLE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
grza1 napisał:
W całej europie, na całym świecie poszerza się ulice jak tylko się da, a u nas się zwęża... Parodia z tym kunickiego. Ale, że Heniek miał firmę zajmującą się modernizacją drug, to Kazik będąc na stołku dał Heńkowi zarobić. Czego nie robi się dla przyjaciół... SIMPLE
Wjazd do Lwowa od Rawy Ruskiej 1 km od zjazdu-do miasta prowadzi droga z 8 pasami ruchu-po 4 w kazdym kierunku.Droga z Jaremczy w Karpatach Ukrainskich w kierunku Kołomyi--3 razy szersza od naszych typowych dróg. O szerokich poboczach nie wspominam.W Polsce zapomniano o budowie wygodnych parkingów przy trasach-jest ich znikoma ilosć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To, że jest mniej wypadków, jest zjawiskiem zdecydowanie pozytywnym i godnym pochwały. Przydałoby się tylko poszerzenie ulic lub lepsza organizacja, bo trudno się połapać jeśli jedziesz pasem na wprost, który nagle przechodzi w pas skrajny (do skrętu).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na zmniejszenie ilości wypadków przyczyniła się przede wszystkim likwidacja sklepów nocnych z bełtami i wcześniejsze wybicie tych siniaków(nowi nie piją),a nie jakieś wysepki. Bo teraz zauważam mniejszą ilość maszerujących w poprzek nieprzytomnych niż kiedyś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem jakimi słowami opisac ten super projekt przemiany ul Kunickiego,lecz dla mnie jest on tylko utrudnieniem w poruszaniu sie po Lublinie chyba ze ktos lubi slalom i to w wypadku tej ulicy GIGANT.Gratulacje dla autora za wnikliwe przeanalizowanie tego tematu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~grza1~ proszę o przytoczenie dokładnego źródła stwierdzenia "W całej europie, na całym świecie poszerza się ulice jak tylko się da". Z tego co mi wiadomo np. w Berlinie 80% ulic ma ograniczenie prędkości do 30km/h, nie poszerza się ta mulic, ale buduje infrastrukturę pro-rowerową. Z rozmowy z prezydentem Ficem wiem, że projekt i pieniądze na remont Kunickiego przyszły z Warszawy. Lublin mógł wziąć projekt i pieniądze (tylko w tej parz) lub zostawić sytuację taka jaka jest/była (najniebezpieczniejsza ulica w Polsce). W ramach wygłaszania tu absurdów: popieram projekt wyrzucenia ruchu osobowego z Kunickiego z odcinka od Nowego Świata do Dywizjonu 303 i w to miejsce zezwolenie na poruszanie się tu jedynie komunikacji zbiorowej i zaopatrzenia :]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak słów napisał:
Z tego co mi wiadomo np. w Berlinie 80% ulic ma ograniczenie prędkości do 30km/h, nie poszerza się ta mulic, ale buduje infrastrukturę pro-rowerową.
No nawet tu wlazly to rowerowe poj**ańce. Spadajcie na to swoje skajskrejper, a tu dajcie ludziom normalnie porozmawiac.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prawda jest taka, że po Kunickiego jeździ się bezpieczniej, bo bardziej się stoi niż jeździ. Rezygnacja z dwóch pasów ruchu w każdą stronę była głupia, bo to główna droga wyjazdowa z Lublina w kierunku Przemyśla. Kunickiego powinna mieć dwa pasy ruchu tak jak Al. Kraśnicka Lub Spółdzielczości Pracy. Pieniądze wyrzucono w błoto, bo za jakiś czas pewnie znowu będą poszerzać i znowu za to zapłacimy. Po co w takim razie poszerzać przejazd pod wiaduktem, skoro auta za chwile i tak będą stały w korku na najbliższych światłach. Co do Berlina, ograniczeń do 30 km/h i tras rowerowych, ja też jestem za, ale w strefach zamieszkania lub Centrum, ale na pewno NIE na głównej arterii wylotowej w tej części miasta. Berlin też ma arterie, obwodnice i jest tam po kilka pasów ruchu w każdym kierunku. W interesie kierowców, mieszkańców i rowerzystów jest to, żeby auta jak najszybciej wydostały się z miasta i nie truły powietrza. Jakości pracy urzędników nie będę komentował, bo skutki ich pracy widzimy wszyscy. Źle ustawione światła na Kunickiego, Placu Bychawskim (tragicznie wyjeżdża się z Wolskiej i zawsze trzeba stać po kilka zmian świateł - czy nikt z urzędasów tamtędy nie jeździ i nie widzi tego?) Chyba powinniśmy dzwonić do Straży Miejskiej i zgłaszać nasze sugestie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Qavtan napisał:
Z tego co mi wiadomo np. w Berlinie 80% ulic ma ograniczenie prędkości do 30km/h, nie poszerza się ta mulic, ale buduje infrastrukturę pro-rowerową. Z rozmowy z prezydentem Ficem wiem, że projekt i pieniądze na remont Kunickiego przyszły z Warszawy. Lublin mógł wziąć projekt i pieniądze (tylko w tej parz) lub zostawić sytuację taka jaka jest/była (najniebezpieczniejsza ulica w Polsce). W ramach wygłaszania tu absurdów: popieram projekt wyrzucenia ruchu osobowego z Kunickiego z odcinka od Nowego Świata do Dywizjonu 303 i w to miejsce zezwolenie na poruszanie się tu jedynie komunikacji zbiorowej i zaopatrzenia :]
Owszem zwęża się ale ulice miejskie, a nie drogi tranzytowe (droga wojewódzka 835 tranzyt na Premyśl)!!! Widać ani Ty ani prezydent Fic nie czaicie różnicy czego skutki są widoczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
organizacja ruchu na ul.Kunickiego jest po prostu fatalna.Co do wypadków,jakos zauważam dziwnie odwrotna sytuacje,wypadków po tej modernizacji jest więcej!Jest tam mnóstwo stłuczek,nawet dachowań samochodów,same konkretne dzwony.Takiej skali wypadków nie było tam przed przebudowa.Owszem ,potrzebne były tam zmiany,ale takie jakie zastosowano sa po prostu bezmyslne.Ciagłe zmiany pasów ruchu nie sprzyjaja bezpieczeństwu,ponadto taka przebudowa miałaby sens gdyby to była ulica osiedlowa,a nie jeden z głównych ciągów komunikacyjnych.Idiotycznie umieszcone światła,brak powtarzaczy sygnalizatoró,fatalna widocznosc przy wyjeździe z ulicy Piaskowej..to wszystko nie usprawnia ruchu i nie poprawia bezpieczeństwa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...